Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Робота архіву Ізмаїльського міськрайонного суду Одеської області проводиться відповідно до чинного законодавства. Організація обліку і зберігання справ та інших матеріалів в архіві регламентується чинним законодавством та інструкціями.
В архіві Ізмаїльського міськрайонного суду Одеської області зберігаються судові документи з 1944 року. До створення Ізмаїльського міськрайонного суду існувало два архіви (архів Ізмаїльського міського суду та архів Ізмаїльського районного суду, які були розміщені в окремих приміщеннях). З жовтня 2007 року архів суду розміщується на нульовому поверсі Ізмаїльського міськрайонного суду Одеської області, загальна площа якого складає 220 кв.м., складається з трьох приміщень. Архів обладнаний всіма необхідними стелажами та меблями, копіювальним апаратом, є читальний зал, де працівники апарату суду можуть знайомитися з витребуваними архівними судовими справами. Також, в архіві суду наявні протипожежна та охоронна сигналізації, підтримується температурно - вологісний, світловий та санітарно-гігієнічний режими.
В архіві працює архіваріус суду – Нерсесян Поліна Миколаївна, Хто такий архіваріус? У сучасному розумінні архіваріус – це будь-який працівник архіву, будь то начальник, завідувач або простий службовець. Його основне завдання – правильно організувати роботу архівної установи і належним чином проконтролювати документообіг. Архіваріус повинен досконало знати державну систему діловодства, володіти інформацією в області законодавства, норм складання і зберігання документів, а також мати уявлення про ведення звітності та правилах експлуатації ділових паперів. Крім знань і навичок, посаду архіваріуса вимагає посидючості, уважності і зібраності. Найважливішими якостями цієї професії можна назвати оперативну пам’ять і особливий тип мислення, що дозволяє добре запам’ятовувати і аналізувати великі обсяги інформації. |
![]() |
Робота архіву суду ведеться відповідно до Інструкції про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад судових справ та управлінської документації суду та Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях.
Терміни зберігання судових документів визначаються відповідно до Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженого наказом Міністерства юстиції від 12.04.2012 року № 578/5 та Переліку судових справ і документів, що утворюються в діяльності суду, із зазначенням строків зберігання, затвердженого наказом Державної судової адміністрації України від 11.02.2010 року № 22.
Формування закінчених в діловодстві документів групується в справи відповідно до номенклатури суду.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Відповідно до Положення про експертну комісію проводиться експертиза цінності документів, що утворилися в діловодстві суду.
Справи підготовлюються відповідно до вищезгаданих Інструкцій та наприкінці кожного календарного року передаються на зберігання в архів суду.
Відповідно до листа ТУ ДСА України в Одеській області Ізмаїльським міськрайонним судом Одеської області 25 жовтня 2018 року були надіслані матеріали на конкурс «Кращий архів суду».
Ось так організована робота архіву в Ізмаїльському міськрайонному суді Одеської області.