Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Згідно статистичних даних за період з 01.01.2019 по 31.05.2019 року на розгляді у Ізмаїльському міськрайонному суді Одеської області перебувало 278 справ про адміністративні правопорушення, в тому числі 231 справа надійшла за вищевказаний період.
Із загальної кількості справ, які перебували в провадженні протягом аналізованого періоду розглянуто 187 справ , повернута 21 справа , з них – для належного оформлення – 21 справа. У залишку на кінець періоду перебуває 70 справ .
Серед загальної кількості справ, які перебували в провадженні суду, переважають справи про адміністративні правопорушення за статтею 130 КУпАП керування транспортними засобами або суднами особами, які перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції – 167 справ ; справи про адміністративні правопорушення за статтею 124 КУпАП про порушення правил дорожнього руху, що спричинило пошкодження транспортних засобів, вантажу, автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, дорожніх споруд чи іншого майна – 111 справ .
За наслідками розгляду вищевказаної категорії справ про адміністративні правопорушення за вказаний період на 145 осіб накладено адміністративне стягнення: за вчинення адміністративного правопорушення передбаченого статтею 124 КУпАП до 85 осіб застосовано стягнення у вигляді штрафу на загальну суму 28 900 грн.; за вчинення адміністративного правопорушення передбаченого статтею 130 КУпАП до 57 осіб застосовано стягнення у вигляді штрафу на загальну суму 622 540 грн. в тому числі 35 осіб позбавлено права керування транспортним засобом; стосовно 42 осіб закрито провадження у справі з різних підстав.
Частина суми накладених судом адміністративних стягнень у вигляді штрафу сплачується добровільно, решта постанов надсилається судом до державної виконавчої служби для примусового стягнення коштів за рішенням суду.
З вивчених справ вбачається, що при накладенні адміністративного стягнення судом завжди враховується характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом’якшують і обтяжують відповідальність. Крім того, звертається особлива увага на наявність акту медичного обстеження на стан алкогольного сп’яніння , а у випадках ухилення особи від проходження медичного огляду на стан алкогольного сп’яніння на зазначення у протоколі даного факту ухилення від проходження медичного огляду в присутності двох свідків.
При розгляді справ про адміністративні правопорушення, судді при їх розгляді неухильно дотримувалися вимог ст. ст. 248, 249, 268 КУпАП, тобто всі справи розглядаються в присутності особи, яка вчинила правопорушення, а в разі її відсутності справа розглядається тільки в тому випадку, коли особа належним чином повідомлена про час та місце розгляду справи (наявність в матеріалах справи повідомлення про вручення поштового відправлення, а саме судової повістки).
Особам, які притягуються до відповідальності роз’яснюються їх права, з’ясовуються всі обставини по справі передбачені ст. ст. 247, 280 КУпАП .
В постанові по справі про адміністративне правопорушення судом роз’яснюється порядок її оскарження.
В цілому ж, судді при розгляді справ даної категорії дотримуються норм матеріального та процесуального права. Призначаючи адміністративне стягнення, у кожному конкретному випадку судом дотримані вимоги Кодексу України про адміністративні правопорушення, враховані ступінь тяжкості вчиненого порушення, дані про особу порушника та обставини, що пом’якшують і обтяжують відповідальність. Таке адміністративне стягнення має бути необхідним і достатнім для виправлення порушника та попередження вчинення ним нових порушень.
Прес- служба Ізмаїльського міськрайонного суду