flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Наказ №76-од Про організацію роботи з документами, що містять службову інформацію в Ізмаїльському міськрайонному суді Одеської області

14 листопада 2017, 09:12

                                                                                          

 

ІЗМАЇЛЬСЬКИЙ  МІСЬКРАЙОННИЙ СУД  ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

Н А К А З

09 листопада 2017 року                   м. Ізмаїл                                   №  76 - од

 

Про організацію роботи з документами,

що містять службову інформацію в

Ізмаїльському міськрайонному суді

Одеської області

 

 

З метою вдосконалення діяльності з ведення роботи щодо доступу до інформації в органах судової влади, відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 року № 736,

 

НАКАЗУЮ:

 

  1. Затвердити Перелік документів в Ізмаїльському міськрайонному суді Одеської області, яким з урахуванням інформації, що у них міститься, надається гриф «Для службового користування» (додаток 1).
  2. Керівнику апарату суду Пригодич О.М. довести наказ до відома членів Комісії з питань роботи із службовою інформацією Ізмаїльського міськрайонного суду Одеської області, суддів та працівників апарату Ізмаїльського міськрайонного суду Одеської області.
  3. Головному спеціалісту Ізмаїльського міськрайонного суду Одеської області Ромалійському Є.Г. розмістити текст цього наказу на офіційному веб-порталі Ізмаїльського міськрайонного суду Одеської області.
  4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

 

                                         

Голова суду                                                                        С.М. Пепеляшков

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

 

Перелік документів

в Ізмаїльському міськрайонному суді, яким з урахуванням інформації, що у них міститься, надається гриф «Для службового користування»

  1. Протоколи зборів суддів.
  2. Протоколи оперативних нарад суддів та працівників апарату суду.
  3. Матеріали службових розслідувань.
  4. Матеріали особових справ суддів та працівників апарату суду.
  5. Книга обліку руху особових справ суддів та державних службовців апарату суду, трудових книжок та вкладишів до них.
  6. Звіт за ф.6 «про чисельність працюючих та заброньованих військовослужбовців»
  7. Алфавітні покажчики судових справ.
  8. Журнали розгляду судових справ та матеріалів суддею (журнали судових засідань).
  9. Обліково – статистичні картки.
  10. Контрольні журнали судових справ і матеріалів, переданих для розгляду судді.
  11. Журнал обліку апеляцій, апеляційних і касаційних скарг та касаційних подань прокурора в кримінальних справах.
  12. Журнал обліку заяв про апеляційне оскарження, апеляційних скарг у цивільних чи адміністративних справах.
  13. Журнал обліку речових доказів.
  14. Журнал обліку виконавчих документів, виданих судом.
  15. Журнал видачі копій судових документів.
  16. Розносна книга для місцевої кореспонденції.
  17. Журнал видачі справ для ознайомлення.
  18. Акти знищення судових справ та протоколи Комісії з питань роботи із службовою інформацією (постійно діючої експертної комісії) щодо передачі до архіву суду справ, документів суду та їх знищення.
  19. Графіки чергування суддів з розгляду подань правоохоронних органів.
  20. Акти, доповідні записки, протоколи та інші матеріали щодо вивчення стану організаційного забезпечення діяльності суду.
  21. Довідки про роботу суду з розгляду звернень громадян, доповідні записки.
  22. Інші документи і відомості, які містять інформацію, що відповідає частині першій статті 9 Закону України «Про доступ до публічної інформації» та утворюються у процесі діяльності суду за рішенням Комісії».
  23. Журнал обліку конвертів (паковань) з грифом «Для службового користування».
  24. Акт про відсутність вкладень або порушень цілісності, пошкодження конверта (пакування).
  25. Журнал реєстрації вихідних та внутрішніх документів з грифом «Для службового користування».
  26. Реєстраційно-контрольна картка.
  27. Журнал обліку та розподілу видань з грифом «Для службового користування».
  28. Журнал обліку електронних носіїв інформації, на які планується записувати службову інформацію.
  29. Замовлення на розмноження документа з грифом «Для службового користування».
  30. Журнал обліку розмножених документів з грифом «Для службового користування».
  31. Замовлення на видачу справ з грифом «Для службового користування».
  32. Журнал обліку видачі справ з грифом «Для службового користування».
  33. Замовлення на видачу справ з архівного підрозділу (архіву) установи.
  34. Акт про результати перевірки наявності та фізичного стану документів, справ, видань, електронних носіїв інформації з грифом «Для службового користування» та організації роботи з ними.